Anunt ocupare post CDA

Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației
Departamentul de Electronică Aplicată

ANUNȚ

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, cu sediul în localitatea Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr.28, jud. Cluj, organizează concurs pentru ocuparea în sistem “plata cu ora” a următoarelor fracțiuni de posturi didactice vacante în cadrul Departamentului de Electronică Aplicată al Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației

DisciplinaAnul de studiuForma de predare(curs, seminar, etc.)Nivel post (sef de lucrări, asistent)
Informatică aplicatăI IETC engLaboratorAsistent
Componente si circuite electronice pasiveI IETCLaboratorAsistent
Tehnici CADII IETCLaboratorAsistent
MicrocontrolereIII EALaboratorAsistent
Tehnologii webIII EALaboratorAsistent
Bazele sistemelor de achizitie de dateIII EALaboratorAsistent
Bazele sistemelor de achizitie de dateIII EA engLaboratorAsistent
Surse de alimentareIV EALaboratorAsistent
Controlul sistemelor electroniceI IE masterCursS.L.
Dispozitive electroniceI IETCLaboratorAsistent
Bazele circuitelor electroniceI ISALaboratorAsistent
Tehnici CADII IETC engLaboratorAsistent
Circuite electronice fundamentaleII IETCLaboratorAsistent
MicrocontrolereIII EA engLaboratorAsistent
Componente si circuite electronice pasiveI IETC engLaboratorAsistent
Grafica asistata de calculatorII IETCLaboratorAsistent
MicrocontrolereIII EAProiectAsistent
Senzori si traductoareIV IETCLaboratorAsistent
Componente si circuite electronice pasiveIEDEEELaboratorAsistent
Microcontrolere – proiectIII EAProiectAsistent, S.L.
Surse de alimentare – proiectIV EAProiectAsistent, S.L.

A. În conformitate cu H.G.286/2011, poate participa la concurs persoana care  îndeplinește următoarele condiții:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza fișei de aptitudine eliberate de medicul de medicină  a muncii;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

B. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs:

Bibliografia si Tematica sunt cele anexate.

C. Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– Data limită de transmitere a documentelor în vederea înscrierii la concurs:         7 septembrie 2022

Proba de concurs:Data desfășurării:Locul și ora desfășurării:
Interviu13.09.2022  Sala E04 orele 9.00
Termenul în care se pot depune contestații                         14.09.2022
Termenul în care se afișează rezultatul contestațiilor15.09.2022
Termenul de afișare a rezultatelor finale               15.09.2022

D. Documentele care compun dosarele de concurs se transmit în format electronic (pdf.) în termen de 10 zile de la publicarea anunțului, la adresa  Simona.Fantana@ael.utcluj.ro.

Documentele scanate care compun dosarul de concurs sunt:

  1. Cererea candidatului, avizată de Biroul Juridic, înregistrată la nivelul departamentului;
  2. Curriculum vitae și lista de lucrări;           
  3. Copii după diplomele de licenţă, doctorat, precum şi foile matricole aferente (la prima angajare în UTCN, copiile vor fi vizate pentru conformitate cu originalul de directorul de departament);
  4. copie după cartea de muncă încheiată;
  5. adeverinţă de la locul de muncă, în care să se indice vechimea în post cu studii superioare, acordul pentru desfăşurarea de activităţi didactice în regim de plata cu ora, programul de activitate. În situaţia în care nu se poate obţine acordul este suficientă o declaraţie pe proprie răspundere a celui în cauză vizată de către directorul de departament;
  6. copie după cuponul de pensie, în cazul pensionarilor;
  7. declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte dacă persoana în cauză desfăşoară sau nu activităţi didactice sau de cercetare în alte universităţi, şi că nu a pierdut calitatea de cadru didactic prin desfacerea disciplinară a contractului de muncă;
  8. adeverinţă medicală, de la medicul de medicina muncii, din care să rezulte că starea de sănătate îi permite desfăşurarea de activităţi didactice;
  9. copie după cartea de identitate;
  10. Cod IBAN;
  11. pentru cadrele didactice de la alte universităţi, aprobarea Senatului universităţii respective.
  12. Pentru cadrele didactice pensionate din U.T.C.-N se vor depune doar documentele de la punctele a, b, f, h, I și j.
  13. Pentru profesorii onorifici ai facultăților/universității, Dr. H. C. ai universității și specialiștii invitați din străinătate se vor solicita doar documentele de la pct. a, i și j;
  14. Adresa de e-mail validă pentru comunicarea între părți.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original la data desfășurării concursului  în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

       R E C T O R,
Prof. dr. ing. Vasile TOPA

         D E C A N
Prof. dr. ing. Ovidiu Aurel POP

   DIRECTOR DEPARTAMENT
Prof. dr. ing. Dorin PETREUS